Monday, November 22, 2010

Silence of the infinite

hahaha..
npe agaknye silence of the infinite ni?
sebenarnya takde pape pun
aku cuma rasa sunyi dok uma dgn adik aku je
sbb parent aku sedang mengerjakan haji di TANAH SUCI MEKAH 
hidup aku sejak parents aku pegi mekah agak terbengkalai jugak la
nasib baik ada adik aku and mmbe2 aku yang dicintai
abang aku pulak study overseas 
dalam setahun tu 30 hari je aku akan tengok muka dia di malaysia
so kerinduan tu terbuak buak jgk la kat parents aku and abang aku :D
hahhahah..
memang susah la hidup aku buat masa ni
first memang pasal duit la kan
duit duit duit
bukan senang nak cari duit
hahhaa..
second pasal nak maintain kebersihan di rumah
memang muhd hatta ni rajin sangat nak kemas rumah
bangun pun kne tunggu matahari kejut
hahhaha..
lasttttt sekali pasal makan,minyak kereta dan barang2 keperluan di rumah serta bil2 yang belum dijelaskan
kalau tak bayar nak hidup macam mne kan
adoiii macam suda kahwin pulak yee
hahahaha..

pape pun 
ni semua mungkin ujian atau pun dugaan yang diberi oleh ALLAH SWT untuk aku
nak taknak kene tempuhi jugak kan
tu belum campur dgn aku punya masalah lagi 
thanks a lot to my little brother and friends for giving me some spirit !
hahhaaah.. 

p/s: pandai2 la berdikari ketika hidup berseorangan ye.(disiplin tau! hahaha)banyakkan beribadah dan memohon supaya di kuatkan iman supaya hidup dilndungi dan diberkati ALLAH SWT.

No comments:

Post a Comment