Tuesday, November 23, 2010

Mengeluarkan peluh di waktu malam bersama SI DIA ! xD

hahaha..
keseronokkan melanda diriku pada hari ini
memang seronok tambah dgn exited la kan
bukan selalu aku nak jumpa die tau
hahahaa..
rezeki aku la kan dapat jumpa die
cite die bermula begini
hahaha..
terbaca la aku kt post die yang die nak main badminton hari ni kan
so aku macam nak join la
mcm best je
tanya la die "nak join bole tak?"
die pun jawab "tanya la kawan die"
hahahhaa..
act aku rasa macam segan tambah dgn menyemak jugak la kan
tak dijemput tibe tibe nak main kan
hahhaa..
disebab kan kawan die tu kawan aku jugak kan
buat tak MALU suda
hahhaah..
aku pun text la kawan die tu
tp takde respond la plk
macam tak bole je kan
aku pun decide tak main la kan
keluar la aku berjalan sorang2 naik keta macam orang gile jap
mmbe2 pun macam busy kan
tup tap tup tap
kawan die tu col aku cakap jom main badminton 
 yahooooo!!!
aku belagak macam taknak kan tapi aku nak
hahahha..
biaselahh lelaki punya ego
hahhaa..
so pergi lah aku bermain bersama si dia
not bad la die main kan
hehehe..
itulah usaha die untuk kurus katanya la kan
hahhaa..
yang geram tu dapat main kejap je la
orang yang main before kteorang main tu
amik masa lebih plk
so kteorang pun dapat main kejap je la 
alaaa
dapat keluarkan PELUH pun cukup la
hahaha..
lepas tu lepak maple 
makan NAN CHEESE pulak
macam tak payah main badminton je
hahhaa.
yang paling best si dia belanja semua kot
aku baru nak belanja
tapi nak buat macam mne kan 
orang berkerjaya
hahhaa..
sayang si dia lebihh... =)

saat atau moment yang paling best hari ni kan
time aku hantar die la
hahhaah.. 
dari tempat maple tu kteorang pegi satu tempat yang luas dan takde kereta banyak
buatpe?
buatpe?
si dia nak test drive la
hahhaaha..
katanya kalau ada kereta banyak tak bole drive
so bawak la pegi tempat tak banyak kereta
hahhaha..
"bole laa...kene berani...kata gagah?"
"tu hati je la"
hahhaa..
antara dialog aku dgn si dia
aku pun suruh la die bawak smpai rumah die
first die taknak
tapi disebabkan KEGAGAHAN die bole jugak 
tahniah!
hahhaa..

-SI DIA-

sent:"thanks  ?????.so happy with you today"
reply:"fuyohh..speakingg..bahahaha..thanks to you to"



No comments:

Post a Comment