Tuesday, November 23, 2010

Laptop?







"bang,kalau saya nak reformat laptop bpe bang?"

"kalau nak reformat windows je dlm 25 camtu la
kalau nak keseluruhan termasuk software and backup sekali dlm 60 la
ni pun harga student abg bagi ni"

hahahaha..
bukan nak cerita ape sangat sebenarnya
hari ni bila aku buka je mata terus terpikir nak reformat laptop aku
sudah sekian lama jugak la aku tak reformat
sehinggakan virus sudah memonopoly laptop aku
hahahaah..
memang jeles la kan tgk laptop orang sume laju2 je
time laptop aku terus mati
hahaha..
banyak jugak la kedai komputer aku pegi tadi
semuanya sama je
bukan pe cuma aku kne maintain duit aku sebab yelakan
parents aku takde rumah 
so duit tu agak kne displin la
hahahaa..
nak taknak kne reformat jugak 
sebab aku nak gne

cari punya cari punya cari
jumpa la satu kedai ni kan
kedai die kecik je
orang yang jge kdai tu baik pulak kan
hahaha..
so aku decide esok aku nak hantar kat situ la
sebab mungkin aku bole jmpe dgn orang tu lagi
baikk kan
hahahhaa..
takde la
act kedai tu murah skit die amek untuk reformat
pe lagi RONGGENG la
hahahha..
pape pun alhamdullilah syukur syukur
jumpe jugak and tercapai jugak cita cita dan impian aku 
laptop aku da okay nanti 
D O T A pun da bole main kan..



pe lagi APOM la! 
three on three?
hahaha..

p/s: pastikan time reformat laptop or komputer ke korang ade kat situ tau.kekadang orang yang buat tu bukan betul pun.HAHAHA :D




No comments:

Post a Comment